Εκδρομή του γραφείου μας στην Άνδρο

Το πρωί της Τετάρτης 17 Ιουλίου συγκεντρωθήκαμε στο λιμάνι της Τήνου και μετά την επιβίβασή μας στο πλοίο Θεολόγος Π. ταξιδέψαμε για το γειτονικό μας νησί, την Άνδρο. Το πρόγραμμα της εκδρομής περιελάμβανε προσκύνημα στο Μοναστήρι της Αγίας Μαρίνας, από όπου και ξεκινήσαμε.

Το επιβλητικό καστρομονάστηρο δέσποζε μέσα σε ένα χειμωνιάτικο τοπίο, με τις πόρτες του διάπλατα ανοιχτές στους προσκυνητές. Πάρα πολλοί επισκέπτες, ιδιαίτερα Κύπριοι, στον προαύλιο χώρο και στους κοιτώνες του συγκροτήματος. Στο εσωτερικό του Ιερού Ναού επικρατούσε θρησκευτική ηρεμία και γαλήνη με την Εικόνα της Αγίας Μαρίνας στολισμένη με άνθη μπουκαμβίλιας και γεμάτη τάματα και αφιερώματα.

Ακολούθησε κέρασμα με ζεστούς λουκουμάδες. Μετά την περιπλάνησή μας στο Μοναστήρι πήραμε το δρόμο για το χωριό Μένητες και απολαύσαμε τον καφέ μας κάτω από τα πλατάνια πλάι στις Εφτά πηγές με το νερό να τρέχει με ορμή μέσα από τα βράχια. Επόμενη στάση στην χώρα της Άνδρου. Περπατώντας στον πεζόδρομο με τα τουριστικά μαγαζιά και την αγορά του νησιού, φτάσαμε στην Πόρτα και περάσαμε στην παλιά πόλη καταλήγοντας στην πλατεία της Ρίβας όπου θαυμάσαμε το άγαλμα του Αφανή Ναύτη μπροστά από το Ναυτικό Μουσείο. Εντυπωσιακό το τοπίο με τα κύματα να σκάνε πάνω στα βράχια.

Η ώρα περνάει και η επιστροφή μας ξεκινάει. Δεν παραλείψαμε όμως να κάνουμε και μια στάση στο όμορφο Μπατσί . Το λιμάνι του Γαυρίου μας υποδέχεται με το πλοίο Θεολόγος Π. να μπαίνει για να δέσει. Η ώρα του ταξιδιού κυλάει γρήγορα, με καλή παρέα από τους συμμετέχοντες στην εκδρομή, αλλά και φίλους συνταξιδιώτες.

Η Τήνος φωταγωγιμένη μας περιμένει και το ταξίδι φτάνει στο τέλος του.

Το γραφείο μας θέλει να ευχαριστήσει θερμά, την παρέα από τον Τριπόταμο, τους φίλους από την χώρα αλλά και εσάς που βρεθήκατε στην Τήνο για διακοπές και με την συμμετοχή σας βοηθήσατε να πραγματοποιηθεί αυτή η εκδρομή και το προσκύνημα στην Αγία Μαρίνα. Σας ευχόμαστε Καλό υπόλοιπο Καλοκαίρι, πάντα με Υγεία και την Προσευχή Της Αγίας Μαρίνας κοντά σας.